Menu strony
Sprzt komputerowy dla firm

Rodzaje katalogów w sprzedaży wysyłkowej - czytaj na ten temat więcej

Handel wysyłkowy ma jeden skuteczny instrument. Jest nim folder, za pomocą jakiego przedsiębiorstwo może opisać swym potencjalnym nabywcom oferowane przez siebie towary oraz skutecznie zachęcić ich do dokonania kupna. Czym jest katalog, z którego tak entuzjastycznie od ponad stu lat korzystają przedsiębiorstwa trudniące się sprzedażą wysyłkową?


Katalog można potraktować jako reprezentatywną publikację o promocyjnym charakterze. Tu zawarte są najistotniejsze informacje na temat towarów oraz ich ceny, w tym miejscu również umieszczone są rady powiązane z procesem składania zamówienia. Zazwyczaj katalog swoją formą przywodzi na myśl barwne czasopismo, choć spotkać można się również z folderami, jakie przypominają bardziej rozbudowaną broszurkę. W zależności od typu oferowanych artykułów można wyróżnić katalogi artykułów konsumpcyjnych i katalogi towarów inwestycyjno - zaopatrzeniowych. Pierwsze kierowane są przeważnie do klientów indywidualnych. Przeważnie w tychże katalogach przedstawiana jest garderoba, sprzęty RTV, książki, umeblowanie oraz inne wyrobu powiązane z wyposażeniem domu. Foldery przedstawiające towary inwestycyjne a także zaopatrzeniowe są już kierowane do pozostałych przedsiębiorstw.

Zainteresował Cię nasz tekst? Jeśli tak, to czytaj również o zbliżonej dziedzinie na następnej stronie - odnajdziesz ją w linku pod spodem.

Tu, ze względu na specyfikę odbiorców katalogu, ogromnie duże przesłanie ma opublikowanie dokładnych informacji, tak istotnych w każdej branży.
katalogi klejone


Katalogi możemy podzielić także pod względem pełnionych przez nie funkcji. Obok tak często napotykanych katalogów sprzedaży wysyłkowej spotkać można także takie, których głównymi celami są promocja i rozpowszechnianie informacji na temat firmy i artykułów. Kluczowym celem będzie tutaj nie tyle sama sprzedaż, co jej sprawne wspieranie - . Foldery możemy podzielić również ze względu na prezentowany w nich asortyment. Wiele różnych towarów można znaleźć w katalogach ogólnych, których odwrotnością są katalogi specjalistyczne, adresowane do konkretnych grup klientów.


Katalogi klejone to obecnie jeden z najczęściej wykorzystywanych prospektów reklamowych. Charakteryzują się tzw. płaskim grzbietem, tj.

Zaintrygował Cię nasz artykuł? Jest nam miło. Pewnie wyrazisz chęć też przejrzeć kolejne ciekawe treści? Trzeba jedynie wejść na hiperłącze do witryny (https://krevetki.pl/kontakt/) i już.

wszelkie części katalogu (kartki i okładka) scalone są z sobą za pomocą kleju, zatem metodą klejenia. Zakończony w ten sposób grzbiet folderów w znacznym stopniu ułatwia ich składowanie. Druk katalogów klejonych znajduje się dziś w ofercie większości drukarni.
19-07-16 07:11